روش های از بین بردن سوسک های فاضلاب چیست؟| خلاصی از شر سوسک های فاضلاب

روش های از بین بردن سوسک های فاضلاب چیست؟

روش های از بین بردن سوسک های فاضلاب بدین صورت است که ما کارهایی را در ابندا باید انجام داده باشیم تا این مشکل برای ساختمان و منزل ما پیش نیاید این کارها عبارتند از در مرحله اول از خالی بودن چاه فاضلاب مان اطمینان داشته باشیم.

دومین مرحله این است که هر چند وقت یکبار مثلا شش ماه یکبار نسبت به شستشوی لوله های زیر سینک و سیفون اقدام کنیم.سوم اینکه از ریختن مواد غذایی که ته ظروف باقی می ماند خودداری کرده و آنها را جمع آوری کرده و در سطل زباله بریزیم.

چهارمین مرحله نصب چاه بست بر روی سنگ توالت و یا نصب کفشوی متحرک مخروطی فلزی یا پلاستیکی بر روی خروجی آب حمام و یا سینک ظرفشویی است و در آخر استفاده از اسپری ها یا خمیر سوسک کش می باشد.

روش دیگر برای ورود سوسک به منزل

 

چگونه با خالی کردن چاه فاضلاب خانه مان از وجود سوسک ها  راحت شویم ؟

یکی از مواردی که سوسک ها زیاد می شوند و وارد خانه  و منزل ما می گردنند می تواند از پر بودن چاه فاضلابمان باشد.این حشرات موذی به علت این که چاه فاضلاب خانه مان پر است فعالیت دو چندان دارند و به صورت تصاعدی زاد و ولد می کنند و در گوشه و کنار خانه و منزل مان می توان آنها را یافت.

خانه های قدیمی به علت اینکه چاه فاضلاب پر شده است بیشتر این حشرات موذی از جمله سوسک ها را می توان دید.برای اینکه از شر این موجودات راحت شویم و روش از بین بردن سوسک ها از فاضلاب این است که باید هر چه سریعتر با یک شرکت معتبر مثل شرکت تخلیه چاه در زنجان به صورت فوری و شبانه روزی تماس بگیریم و نسبت به تخلیه آن اقدام نماییم. ما برای اینکه خیال مان راحت شود که این موجودات از بین رفته اند پس از تخلیه چاه حتماً لایروبی و لجن زدایی را باید بخواهیم که در ادامه تخلیه چاه برای ما انجام دهند تا هر آنچه تخم ریزی این موجودات وجود دارد ار بین برود.

شستشو و تمیز نگه داشتن لوله های فاضلاب و سیفون  و خالی کردن مواد غذایی که وارد لوله ها شده اند راه دیگر برای بین بردن سوسک ها است

روش دومی و سومی که برای از بین بردن سوسک ها در فاضلاب پیشنهاد می شود و همه باید رعایت کنند این است که هر از چندی مثلاً هر شش ماه یکبار نسبت به باز کردن لوله های زیر سینک و سیفون جهت شستشو و تمیز کردن آن اقدام کنیم.

ظروف غذاخوری به علت اینکه مقداری غذا ته آنها می ماند این باقیمانده غذا معمولاً وارد لوله های فاضلاب و سیفون می شوند و با روغن و پرز و موهایی که درون لوله ها وجود دارد ترکیب شده و غذایی مطبوع برای سوسک ها می باشد.

معمولاً سوسک ها این مواد را به عنوان غذایی لذیذ استفاده می کنند و این باعث ازدیاد جمعیت آنها می شود اگر ما نسبت به تمیز کردن لوله ها اقدام کنیم مطمئناً فضای رشد این گونه موجودات را از بین خواهیم برد.

ما تنها کاری که باید انجام دهیم این است که قبل از شستشوی ظروف حتماً و باید غذاهای باقیمانده در ته ظروف را درون سطل زباله خالی کرده و باید مطمئن شویم که هیچ گونه مواد غذایی وارد لوله های فاضلاب و یا سیفون نمی شود.

اگر این کار را رعایت کنیم به طور قوی می توان گفت یکی از راه های مهم ازدیاد سوسک ها را بسته ایم و جایی که مواد غذایی وجود نداشته باشد حتماً این موجودات نیز آنجا پیدا نخواهند شد.

استفاده از خمیر سوسک کش

 

مطالعه کنید
آموزش هواگیری شوفاژ منزل | 7 راه هواگیری رادیاتور منزل | چگونگی هواگیری پکیج

را ه بعدی برای از بین بردن سوسک ها نصب چاه بست و کفشوی مخروطی بر روی خروجی توالت یا لوله های فاضلاب می باشد

اگر خروجی توالت را با جاه بست مسدود کنیم این کار راه ورود سوسک به محل زندگی ما را خواهد بست این وسیله که یک قطعه پلاستیکی با یک فنر قوی که به زیر آن متصل شده است به صورت یک طرفه کار می کند و بعد از ورود مواد جامد و فضولات انسانی سریعاً به حالت اولیه خود باز می گردد و از ورود موجوادت و سوسک ها جلوگیری می کند.

از دیگر وسایل می توان به کفشوی مخروطی شکل پلاستیکی و یا فلزی نام برد که کاربرد زیادی در خروجی های حمام  و سینک طرف شویی دارد.این وسیله راه خوبی برای جلوگیری از ورود موجودات و حشرات موذی از جمله سوسک ها می باشد ابا این وسیله از ورود اجسام خارجی از جمله صابون و یا اشیاء دیگر نیز به داخل لوله ها و یا چاه فاضلاب می توان جلوگیری کرد.

شستشو یکی از راه های از بین بردن سوسک ها

استفاده از اسپری سوسک کش و یا اسپری نعنا و یا خمیر سوسک کش

سوسک ها به این دلیل که از طریق پوست خود تنفس می کنند راه دیگری که می توانیم با آنها مقابله کنیم از روش اسپری مواد شیمیایی سوسک کش و یا اسپری نعنا بر روی آنها است با این کار می توان آنها را از پای در آورد.

در این مرحله چون سوسک ها وارد فضای خانه ما شده اند و یا گهگاهی آنها را می بینیم باید با اسپری یا خمیر سوسک کش آنها را از بین برد اگر با سوسک ها مقابله نکنیم و به اصطلاح در خانه ما جا خوش کنند به علت اینکه هر سوسک می تواند در هر دوره نزدیک به پنجاه عدد تخم ریزی کند در طول دو ماه خانه ما مملو از این موجودات خواهد شد.

پس باید راه های دیگر را به غیر این راه هایی که گفته شد برای فراری دادن و یا از بین بردن آنها انجام داد. شرکت لوله بازکنی در زنجان به صورت ۲۴ ساعته آماده همکاری شما عزیزان در خصوص ااز بین بردن سوسک های منزل شما می باشد.

استفاده از اسپری برا از بین بردن سوسک ها

از دیگر راه های پیشگیری و یا مقابله و از بین بردن سوسک ها چیست؟

راه ها و روش های دیگری که می توانیم برای مقایله و از بین بردن سوسک ها انجام دهیم و منزلمان را پاکسازی کنیم این است که هر آنچه سوراخ و درز در خانه هست را با مواد درز گیر و یا کچ و یا سیمان بپوشانیم.

اگر این کار از دستمان بر نمی آید شرکت هایی وجود دارند که می توانند در این زمینه به ما کمک کنند. بزرگ ترین شرکت لوله بازکنی زنجان از جمله این شرکت هاست. سوراخ ها و درز های تاریک محل مناسبی برای تخم ریزی و رشد این موجودات می باشد.

سعی کنیم کابینت های آشپزخانه را از نوع پایه دار انتخاب کنیم ا زیر آنها از این گونه موجودات جمع نشوند و ما بتوانیم آنجا را تمیز کنیم هر گاه منزل ما از آلودگی و مواد خرده غذایی پاکسازی شود مطمئناً محل وجود سوسک را از بین برده ایم و این موجودات جایی برای ماندن ندارند.

اگر از محلول های شستشو از جمله الکل و وایتکس برای تمیز کردن استفاده کنیم بی شک سوسک ها آن محل را ترک خواهند کرد درزهای کابینت و وسایل چوبی نیز محلی برای رشد این گونه حشرات می باشند.

 

مطالعه کنید
قیمت پمپ آب خانگی و هزینه نصب آن و طریقه نصب آن چگونه است؟ هزینه اجرت نصب

 

 

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ و کندن چاه فاضلاب در زنجان چقدر هزینه دارد؟

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *