روش درآوردن اشیاء قیمتی و طلا، گوشی ، فندک و دسته کلید از چاه توالت و لوله فاضلاب

روش درآوردن اشیاء قیمتی از فاضلاب

روش درآوردن اشیاء قیمتی از فاضلاب منزل و یا محل کار به چند روش ممکن می شود و راهکار آن در این مقاله به صورت مختصر شرح داده می شود.

اگر بخواهیم یک تقسیم بندی از اشیاء خود که درون سنگ توالت و یا درون فاضلاب منزل و حمام خود می افتند داشته باشیم می توانیم به اشیاء قیمتی ، زیور آلات و موبایل و اشیاء معمولی و ساده که اهمیت مادی خاصی ندارند تقسیم بندی کرد.حال چگونه این اشیاء را بیرون آوریم؟

توصیه شرکت هایی که در زمینه درآوردن اشیاء قیمتی از فاضلاب فعالیت گسترده دارند از جمله شرکت های معروف  لوله بازکنی در زنجان در و در گوشه و کنار شهرمان در حال خدمت رسانی هستند، این است که از همان ابتدا با این شرکت ها که باید بررسی کنیم که معتبر باشند و قصد کلاهبرداری از ما را ندارند تماس بگیریم و از آنها کمک بخواهیم.

اگر به هر دلیلی برای یافتن اشیاء قیمتی خود که درون فاضلاب منزلمان و یا درون سنگ توالت افتاده است خودمان بخواهیم اقدام کنیم باید به موارد ایمنی و بهداشتی توجه کنیم. با توجه به اینکه ممکن است دست ما برای بیرون آوردن این گونه وسایل احتمال آسیب و گیر کردن دارد.

در ابتدا باید از دستکش های ساق بلند و لاتکس استفاده کنیم که هم به دستمان آسیبی نرسد و هم دستمان با مواد آلوده درون فاضلاب تماس نداشته باشد.

اگر دستمان به این گونه از وسایل نمی رسد کلاً باید بی خیال تلاش زیاد در این خصوص کرد چون بی فایده است.

بعضی افراد خود نسبت به تهیه وسایل کمکی از جمله چنگک و یا گیره فاضلابی که در بازار برای این کار وجود دارد اقدام می کنند تا بتوانند اشیاء خود را بیرون بیاورند ولی ما برای خرید اینگونه ابزار توصیه نمی کنیم چون هم به صرفه نیست و هم به میزان مسیر کمی را می توان با آن جستجو کرد.

گیره فاضلابی برای خارج کردن اشیاء از فاضلاب

آیا ابزار خانگی برای درآوردن و یا خارج کردن اشیاء قیمتی که در فاضلاب افتاده وجود دارد؟

برای این که اشیاء قیمیتی خود که در داخل فاضلاب منزلمان افتاده است پیدا کنیم می توانیم از ابزار خانگی مثل رخت آویز استفاده کرد.

به این صورت که رخت آویز فلزی را از هم باز کرده و از طرف قسمتی که خمیدگی دارد و یو(U) شکل است می توانیم برای بیرون کشیدن اشیاء خود درون فاضلاب افتاده استفاده نمود با این وسیله می توان حلقه های طلا و یا دستبند و گوشواره و یا دسته کلید و ساعت را در آورد.

اگر بخواهیم موبایل یا وسایل دیگر مشابه را بیرون بیاوریم این وسیله مناسب نیست و حتماً باید از چنگک و یا گیره فاضلابی که در بازار موجود است استفاده نماییم.

توصیه شرکت قدیمی لوله بازکنی زنجان که در این زمینه فعالیت دارند این است که هرگز شخصاً از این ابزارها استفاده نکنیم و حتماً برای انجام این کار با متخصص مربوطه تماس بگیریم.

چون احتمال اینکه سنگ توالت و یا خروجی فاضلاب حمام آسیب ببیند زیاد است و این ابزار برای فواصل کوتاه کاربرد دارد و ممکن است وسایل قیمتی ما در فواصل دورتر گیر کرده باشد در این صورت ما هم هزینه خرید این گونه ابزار را متقبل شده ایم و هم نتوانسته ایم اشیاء قیمتی خود را بیرون بکشیم.

بالطبع و در آخر با کلی زحمت باید با افراد متخصص که در این زمینه تجربه دارند و از وسایل متعدد و متنوعی استفاده می کتند سود ببریم و هزینه ما دوبرابر می شود.

روش یافتن اشیاء قیمتی در فاضلاب با ابزار خانگی

 

مطالعه کنید
قیمت پمپ آب خانگی و هزینه نصب آن و طریقه نصب آن چگونه است؟ هزینه اجرت نصب

 

چه کار کنیم تا اشیاء قیمتی ما داخل فاضلاب یا توالت منزل مان نیفتد؟

از راه ها و روش های درآوردن اشیاء قیمتی از فاضلاب منزلمان این است که اصلاً این اشیاء را به همراه خود به داخل توالت و یا حمام نبریم ما اصولاً عادت داریم داخل توالت همانطوری که نشستیم و کار خود را انجام می دهیم و به اصلاح قضای حاجت می کنیم با گوشی همراه خود نیز بازی هم بکنیم و یا پیام های خود را چک کنیم.

اگر توالت ما از نوع فرنگی باشد که شاید زمان یک ساعته در آنجا مشغول باشیم غافل از این که ناگهان گوشی ما از دستمان بیفتد و به ته سنگ توالت برود. وجود چاه بست برای توالت های ایرانی به خودی خود می تواند تا حدودی جلوی ورود اشیاء قیمتی ما را به درون چاه فاضلاب بگیرد و کاربرد خوبی دارد.

برای خروجی حمام نیز می توان از توری های پلاستیکی مخروطی شکل استفاده کرد تا از ورود اشیاء و زیور آلات قیمتی ما به درون فاضلاب جلوگیری کند.

روش درآوردن اشیاء قیمتی در فاضلاب با در پوش فلزی

روش یافتن اشیاء قیمتی در فاضلاب در لوله بازکنی در زنجان

روش های دیگر برای خارج کردن اشیاء قیمتی در فاضلاب توسط دستگاه مکنده

از روش های دیگر در یافتن اشیاء قیمتی در فاضلاب می توان استفاده از دستگاه مکنده که در این زمینه وجود دارد استفاده نمود روش کار به این صورت است که شرکت های فعال در این زمینه از این وسیله به صورت حرفه ای استفاده می کنند و لوله ی این دستگاه را درون سیفون و یا درون خروجی توالت می فرستند و با روشن کردن دستگاه تمامی محتویات داخل لوله ها از جمله آب و یا هر وسیله  و اشیاء دیگر را یک جا مکش می کند. 

دستگاه مکنده فاضلابی در راه های بیرون آوردن اشیاء از فاضلاباگر وسایلی که داخل لوله فاضلاب افتاده خارج نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

گاهی اوقات ما در خصوص وسایلی که داخل لوله فاضلابمان می افتد به علت اینکه ارزش مادی ندارند نسبت به بیرون آوردن آن بی تفاوت هستیم و چون همان موقع برای ما ایجاد مزاحمت ندارد و نیز از ترس این که برای ما هزینه ایجاد می کند، آن را به حال خود رها می کنیم غافل از این که با گذشت و مرور زمان مو و پرزها به این وسایل می چسبد و راه خروجی فاضلاب را می بندد.

ما به این نکته باید دقت کافی را داشته باشیم که با پشت گوش انداختن این قضیه و خارج نکردن این وسایل از لوله فاضلاب، بعداً برای ما ایجاد مشکل می کند و دردسرهای جبران ناپذیری را می تواند برای ما ایجاد کند از جمله اینکه راه فاضلاب ما به علت وجود این وسایلِ داخل لوله فاضلاب، آب درون لوله ها بالا آمده و باعث تخریب دیوارها و ایجاد نم در ساختمان می شود.

پس باید برای جلوگیری از خسارت بیشتر و خرابی ساختمان به علت اینکه نم حاصل از نشتی فاضلاب به مرور پی ساختمان و زیرساخت ها از بین می برد باید هر چه زودتر با شرکت های معتبر فعال در خصوص باز کردن فاضلاب تماس بگیریم تا دچار مشکلات بعدی نگردیم.

این شرکت ها به محض تماس شما عزیزان به سرعت برای کمک به شما در محل شما حاضر خواهند شد.

خارج کردن اشیاء از فاضلاب

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

آموزش بازکردن فاضلاب پشت بام

آموزش بازکردن فاضلاب پشت بام و روش جلوگیری از ورود اشیاء به درون لوله پشت بام

آموزش بازکردن فاضلاب پشت بام و روش جلوگیری از ورود اشیاء به درون لوله پشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *