روش بازکردن سینک ظرفشویی در منزل و رفع گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی در خانه

روش بازکردن سینک ظرفشویی در منزل | گرفتگی لوله های سینک دوقلو چگونه اتفاق می افتد

روش بازکردن سینک ظرفشویی در منزل گرفتگی لوله های سینک دوقلو چگونه اتفاق می افتد .روش بازکردن سینک ظرفشویی در منزل به چند صورت قابل انجام است و می توان روش های خانگی را امتحان نمود.

یکی از روش هایی که در گذشته باب بود و از آن استفاده زیادی می شد و امروزه این روش را رد می کنند استفاده از اسید برای بازکردن لوله های فاضلاب و یا سینک ظرفشویی می باشد.این روش یکی از خطرناک ترین روش هایی است که می تواند باعث آسیب جدی به ریه ها و سیستم تنفسی بزند.

این ماده خطرناک اگر چه بعضی مواقع رسوب را می خورد و از بین می برد ولی به ریسکش نمی ارزد و می تواند با ریخته شدن بر روی دستان ما باعث سوختگی و زخم های عمیق شود که جبران ناپذیر است.

این ماده شیمیایی که بوی بدی دارد و بخارات خطرناکی از خود متصاعد می کند که خیلی زیاد برای شش ها زیان بار است و می تواند آسیب وسیع و گسترده ای به آن ها بزند. استفاده از اسید دیگر راه حل نیست و ضرر آن بیشتر از استفاده آن است و از جهتی می تواند به سینک ظرف شویی که معمولاً از فلز ساخته شده است باعث خورندگی و سوراخ شدن شود.

روش بازکردن سینک ظرفشویی در منزل

برای بازکردن سینک ظرفشویی از چه راه هایی استفاده کنیم که کاربردی باشد؟

روش بازکردن سینک ظرفشویی در منزل بدین صورت است که می توانیم از ابزارهای خانگی مثل آویز فلزی لباس استفاده نماییم و با بازکردن این وسیله از سمت یو شکل آن می شود مو و پرز و یا هر جسم خارجی دیگری که درون لوله ها گیر کردن و باعث بالا آمدن آب شده است استفاده نمود.

معمولاً آب جوش نیز تاثیر گذار است و می تواند در رسوب زدایی چربی هایی که بر اثر شستشوی ظروف غذا وارد سینک و لوله های آن شده را از بین ببرد.

استفاده از جوش شیرین و سرکه نیز یکی از بهترین روش های خانگی برای از بین بردن رسوب داخل لوله ها باشد این روش که ضرری برای اهالی خانه ندارد و آسیبی به سینک و لوله ها نیز نمی زند و می توان به دفعات زیاد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

از دیگر روش ها استفاده از تلمبه های دستی و خانگی است که گاهی اوقات برای گرفتگی های فاضلاب در حد معمولی و کم کارگشا می باشد.

به طور کلی اگر بخواهیم که سینک ظرفشویی ما گرفتگی در آن ایجاد نشود باید از توری های موجود در بازار که جلوی هر چیزی را می گیرد استفاده نمود معمولاً با شستشوی ظروف غذا خورده غذاهای باقیمانده بر روی بشقاب ها می تواند با ورود به سینک و تجمع در لوله های سیفون آب بالا زده و باعث ایجاد بوی بد فاضلاب و نامطبوع گردد.

ولی اگر از توری های فلزی که سوراخ های ریزی دارند و فقط آب می تواند از آن عبور کند و جلوی هر چیزی را می گیرد وسیله خوبی برای جمع آوری ضایعات غذایی می باشد.

روش بازکردن سینک ظرفشویی در منزل

چرا هر از گاهی لوله های سینگ ظرفشویی دچار گرفتگی می شود؟

همان طوری در بالا اشاره ای کوتاه کردیم به علت اینکه هر روز ما ظروف غذاخوری را می شوییم خواه ناخواه مقداری از مواد غذایی مانده بر روی بشقاب ها وارد لوله های سینک ظرفشویی می شود و یکی دیگر از موادی که گرفتگی ایجاد می کند و دشمن اصلی لوله های فاضلاب می باشد روغن های خوراکی است. 

با شستشوی ظروف وارد لوله ها می شود و هیچ راهی برای جلوگیری از وارد شدن این مواد به درون لوله ها به علت مایع بودن این گونه روغن ها وجود ندارد پس از ورود روغن به لوله ها وقتی با آب سرد تماس پیدا می کنند به سرعت تبدیل به مواد جامد می شوند و در لابه لای مو و پرزهای لوله های سینک ظرفشویی گیر کرده و باعث بالا زدن فاضلاب می شود.

 

مطالعه کنید
روش های از بین بردن سوسک های فاضلاب چیست؟| خلاصی از شر سوسک های فاضلاب

اگر لوله های سینک ظرفشویی به روش خانگی بازنشد چه کنیم؟

اگر لوله های سینک ظرفشویی به روش خانگی بازنشد می توانیم با سرچ در گوگل و پیدا کردن یک شرکت خوب و متعهد مثل شرکت لوله بازکنی در زنجان از شر گرفتگی لوله ها خلاص شویم.

معمولاً راه های خانگی خیلی وقت گیر و شاید وسایل و موادی که نیاز به بازکردن لوله های فاضلاب است در دسترس ما نباشد و یا اینکه به علت اینکه به این روش ها آشنا نیستیم آسیبی به بدن خود برسانیم مثلاً دستمان درون لوله فاضلاب گیر کند و یا لباسمان آلوده شود.

گاهی اوقات ممکن است حال و حوصله روش های خانگی را نداشته باشیم در این گونه مواقع می توان با شرکت های لوله بازکنی خوب و با کیفیت مثل لوله بازکنی در زنجان ارزان قیمت تماس گرفت و از کارشناسان و پرسنل مجرب این شرکت در این زمینه درخواست کمک کرد.

این شرکت ها با استفاده از ابزارهای لوله بازکنی از جمله فنرهای مخصوص این کار درکمترین زمان ممکن لوله های سینک ظرفشویی شما را باز کرده و بدون اینکه هیچ آسیبی به وسایل و یا لوله ها وارد شود لوله ها باز خواهند شد.

روش بازکردن سینک ظرفشویی در منزل

 

جمع بندی و چکیده مطالب

در این مقاله گفتیم که از چه مواد و یا روشی نباید استفاده کنیم، مثل اسید، و از چه روش هایی می توانیم خودمان در منزل استفاده کنیم که مفید فایده باشد، مثل استفاده از سرکه و جوش شیرین و یا آبلیمو.

از روش هایی که نباید از آن استفاده نمود روش بازکردن با اسید است که هم خطرناک است و هم برای بدن شخص استفاده کننده و هم برای تمامی اعضاء خانواده به علت اینکه بوی بد آن تا چند روز در خانه می ماند و باعث آزار و آسیب به دیگر اعضاء خانواده می شود.

این روش به وسایل آشپزخانه از قبیل سینک نیز خسارت جدی وارد می کند و ایجاد سوراخ و رنگ پریدگی یکی از این موارد خسارات به وسایل آشپزخانه می باشد از مواردی که گفتیم می شود استفاده کرد روش بازکردن با آب جوش و سرکه و جوش شیرین و یا آبلیمو که حالت خورندگی بی ضرر دارند و روش ساده نیز است که در دسترس همگانی می تواند باشد.

در ادامه گفتیم اگر حال و حوصله این کارها را ندارید می توانید با شرکت لوله بازکنی زنجان کاربلد که متخصص و آموزش دیده این قبیل مشکلات هستند تماس گرفته تا در اسرع وقت به کمک شما عزیزان بیایند. نیروهای جوان و کاربلد ما با تماس شما عزیزان در اسرع وقت به کمک شما می آیند و در اندک زمانی مشکلات منزل شما را رفع می کنند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ و کندن چاه فاضلاب در زنجان چقدر هزینه دارد؟

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *