چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ و کندن چاه فاضلاب در زنجان چقدر هزینه دارد؟

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ و کندن چاه فاضلاب در زنجان چقدر هزینه دارد؟ این سوالی خیلی از کسانی است که در شهر بزرگ زنجان زندگی می کنند و می خواهند برای منزل جدید خود و یا چاه فاضلاب دیگری در منزل خود حفر کنند، می باشد.

شرکت های زیادی هستند که در زمینه حفر چاه در زنجان فعالیت می کنند. چاه کن در زنجان در این شرکت ها یا به صورت متری و یا به صورت روزمزد قرارداد دارند و کار می کنند. معروفترین شرکت لوله بازکنی زنجان نیز با اکثر چاه کن ها در زنجان قرارداد دارد و جهت حفر چاه فاضلاب، در صورت نیاز این افراد استفاده می نماید.

اکثر کسانی که در شغل چاه کنی در زنجان مشغول به کار هستند افرادی کارکشته و کار بلد هستند که در این شهر، شغل چاه کنی یا مقنی گری کرده اند و کار خود را بلد هستند. این افراد به صورت روزمزد و یا متری کار می کنند و در ابتدا با کارفرمای خود روزانه دستمزد خود را تعیین می کنند و یا این که به صورت متراژ پول می گیرند.

کندن چاه فاضلاب در برخی از قسمت های شهر زنجان بسیار مشکل است. این قسمت ها لایه های زیرین زمین از سنگ و خاک های آتشفشانی پوشیده شده اند و دارای مقاومت بالایی هستند و  به راحتی قابل کندن نیستند.

بهترین شرکت لوله بازکنی در زنجان با استفاده از کارشناسانی که در استخدام خود دارد می تواند کار کارشناسی و زمین شناسی را در این گونه زمین ها بررسی نموده و بعداً اقدام به قیمت گذاری برای حفر چاه فاضلاب نمایند.

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟

قیمت کندن هر متر چاه فاضلاب در زنجان چقدر است؟

هزینه و قیمت کندن هر متر مربع چاه فاضلاب در زنجان به میزان سختی و راحتی جنس زمین محل حفر چاه بستگی دارد. اگر جنس خاک محل حفر چاه نرم و از خاک رسی و ماسه ای باشد هزینه ها به مراتب کمتر و پایین تر است ولی اگر جنس خاک از نوع سخت و سنگی باشد و برای حفر چاه نیاز به دستگاه کمپرسور باشد قیمت های به مراتب بیشتر و گرانتر خواهد بود.

چاه فاضلاب ها در زنجان را معمولاً به متراژ های زیر بیست متر می کنند و بیشتر از این متراژ برای حفر یک چاه برای ساختمان آپارتمانی ده واحدی کفایت می کند. به علت این که تورم و هزینه ها در جامعه هر روز در حال افزایش است بالطبع دستمزدهای کارگران و مقنی ها نیز هر ماه تفاوت می کند و قابل تغییر است.

چه متراژ چاه فاضلاب برای چه ساختمان هایی مناسب است؟

معمولاً کارشناسان و مهندسین ساختمان ها مکان و جای حفر چاه و میزان متراژ آن را بر اساس تعداد واحدهای هر ساختمان، مشخص می کنند و این موضوع از یک فرایند و قوانین معین خاص خود پیروی می کند. به عنوان مثال برای یک ساختمان مسکونی پنج طبقه ده واحدی حفر چاه فاضلاب بیست متری کفایت می کند.

این متراژ حفر چاه بر اساس اطلاعات و مطالعاتی که در شهرداری هر منطقه آن شهر صوررت گرفته است می تواند متفاوت و قابل تغییر باشد. در شهرهای بزرگ که از سیستم فاضلاب شهری و سراسری استفاده می کنند معمولاً متراژ چاه فاضلاب به کمترین حد خود می رسد. دلیل این کم عمقی چاه هم تراکم جمعیت و تراکم ساختمان ها و از طرفی دفع پساب فاضلاب از طریق فاضلاب سراسری و شهری می باشد.

با دفع فاضلاب به صورت سراسری دیگر نیاز به حفر چاه های عمیق نمی باشد و این جاه ها در حد دفع آب های باران و پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد و فاضلاب هر واحد مسکونی از طریق فاضلاب شهری دفع می گردد.

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟

چه زمانی هزینه های چاه کنی در زنجان افزایش می یابد؟

قبل از کندن چاه فاضلاب یک توافقنانه ای بین چاه کن و مالک ساختمان نوشته می شود و مبلغی را در این توافقنامه می نویسند. این مبلغ می تواند هم به صورت روز مزدی باشد و هم به میزان متراژ، قیمت گذاری گردد. میزان مبالغ متراژی که با کارفرما بسته می شود در روز اول که جنس خاک رسی و ماسه ای است و پیشرفت کندن چاه فاضلاب نیز به خوبی پیش می رود هیچ مشکلی وجود ندارد.

ولی بعضی مواقع جنس زیرین و پایین تر یک دفعه تغییر می کند و تبدیل به سنگ های سخت و سفت می شود. در این مواقع به علت اینکه در پیشرفت کار وقفه می افتد و به کندی پیش می رود و این مورد به سفتی و سختی زمین برمی گردد و تا حدود زیادی قابل پیش بینی نیست.

در این هنگام چاه کن مبالغ کندن چاه را به علت پیش نرفتن کار و سختی زمین تغییر می دهد و مبالغ تا حدود دو برابر نیز می تواند تغییر یابد.

تغییر ناگهانی کندن چاه فاضلاب به علت سختی کار اجتناب ناپذیر است و باید با توافق با کافرما مبلغ اولیه تغییر یابد. این تغییر قیمت با توافق طرفین صورت می گیرد و کندن چاه ادامه روند خود را طی خواهد کرد.

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟

کدام شرکت ها توان رقابت کندن چاه به میزان کم را دارند؟

بعضی شرکت های لوله بازکنی که خدمات کندن چاه فاضلاب و تخلیه چاه در زنجان را ارائه می دهند به علت اینکه توانسته اند در هزینه های خود صرفه جویی خوبی داشته باشند هزینه های کندن چاه فاضلاب در زنجان را با قیمت های رقابتی ارائه می دهند.

این شرکت ها به علت این که با سود کم نیز قانع هستند و دندان طمع به سودجویی و سوء استفاده ندارند توان رقابت با شرکت های زیاده خواه را دارند و با مبلغ کمتر و سود کمتری نسبت به کندن چاه فاضلاب در این شهر اقدام می کنند.

کمتر شرکت لوله بازکنی در این شهر وجود دارد که قیمت ها را در این زمینه شکسته باشد و بتواند قیمتی کمتر از قیمت شرکت ما در زمینه کندن چاه فاضلاب ارائه دهد.

شما عزیزان ساکن در شهر زنجان اگر نیاز به حفر چاه فاضلاب در منزل خود دارید می توانید با مراجعه به سایت ما و از طریق شماره تلفن های ما که در قسمت تماس با ما ثبت شده است برای همکاری و کمک گرفتن برای حفر چاه یا خدمات مشاوره تماس بگیرید.

مطالعه کنید
روش های از بین بردن سوسک های فاضلاب چیست؟| خلاصی از شر سوسک های فاضلاب

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

آموزش بازکردن فاضلاب پشت بام

آموزش بازکردن فاضلاب پشت بام و روش جلوگیری از ورود اشیاء به درون لوله پشت بام

آموزش بازکردن فاضلاب پشت بام و روش جلوگیری از ورود اشیاء به درون لوله پشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *