توالت فرنگی را چگونه نصب کنیم؟ و مراحل نصب توالت فرنگی در منزل چگونه می باشد؟

توالت فرنگی را چگونه نصب کنیم؟ و مراحل نصب توالت فرنگی در منزل چگونه می باشد؟

توالت فرنگی را چگونه نصب کنیم؟ و مراحل نصب توالت فرنگی در منزل چگونه می باشد؟ و راه های نصب و راه اندازی این وسیله چگونه می تواند باشد؟ شاید برای شما هم این اتفاق بیفتد که وسیله و یا دستگاهی خریده اید و می خواهید طریقه استفاده و یا نصب آن را بدانید و یا بخواهید خودتان آن را نصب کنید.

اولین فکری که به نظرتان می رسد و در دسترس شما وجود دارد به یاد اینترنت و سایت های اینترنتی و مقالاتی است که در زمینه مورد نظر شما وجود دارند و شما با یک سرچ ساده در گوگل می توانید از این مقالات استفاده نمایید و بدون هزینه بدون دردسر و به صورت رایگان از مطالب مفید آن بهره برداری نمایید.

در ابتدا نیاز به یک سری ابزار و و سایل از قبیل آچار و پیچ گوشتی دو سو و چهار سو و آچار فرانسه و لباس کار مناسب برای انجام این کار می باشد که با تهیه آن کار آغاز می شود در ادامه ما به وسایل کمکی از قبیل چسب آکواریم آنتی باکتریال برای چسب کاری و آببندی پایه و اطراف سنگ توالت فرنگی که با زمین تماس دارد نیاز داریم و جهت جلوگیری از نفوذ جرم و کثیفی و میکروب به زیر سنگ از این چسب باید استفاده نماییم.

باید به موضوع دقت داشته باشیم که بعد از چسب کاری حتماً به مدت ۲۴ ساعت از توالت فرنگی به خاطر خشک شدن چسب نباید استفاده نماییم. در ادامه ما نیاز به شیلنگ رابط برای اتصال آب ساختمان به توالت فرنگی داریم که این شیلنگ ها متصل به سیفون توالت فرنگی هستند و کار تخلیه و خروج مواد جامد و یا مایع را به خارج توالت و به فاضلاب را دارند.

خروجی توالت فرنگی که معمولاً در کف زمین قرار دارد با وسیله که به بوگیر معروف است به هم متصل می کنیم به این صورت که بوگیر بر روی دهانه خروجی فاضلاب نصب و روی آن را چسب آکواریوم می مالیم و توالت فرنگی را طوری تنظیم می کنیم که خروجی آن دقیقاً بر روی بوگیر قرار می دهیم.

در ادامه پس از این که شیر آب ورودی و لوله خروجی را نصب کردیم توالت فرنگی آماده استفاده می باشد و می توان از آن استفاده نمود.

توالت فرنگی را چگونه نصب کنیم

هزینه نصب توالت فرنگی چقدر است؟

شرکت های تولید کننده توالت های فرنگی معمولاً برای جذب مشتری بیشتر معمولاً هزینه ای برای نصب دریافت نمی کنند و با تماس با آن شرکت اپراتور مربوطه برای نصب به صورت رایگان فرستاده می شود و فقط یک مقدار خیلی کمی مبلغ ایب و ذهاب دریافت می نماید.

ولی بعضی از این شرکت ها خدمات نصب رایگان را ندارندو باید مبلغی به عنوان نصب پرداخت شود که در حد حقوق یک کارگر روز مزد می باشد.برای جابه جایی توالت فرنگی نیز یک مبلغ برای جدا سازی و بیرون آوردن و مبلغی دیگر برای نصب مجدد برای محل جدید دریافت می شود.

استفاده از توالت فرنگی چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از توالت فرنگی معمولاً برای کسانی که پا درد و یا زانو درد دارند کاررد و مورد استفاده فراوانی دارد این افراد به علت اینکه توانایی نشستن بر روی پاها و زانوهای خود را ندارند لاجرم مجبور به استفاده از توالت فرنگی هستند تا فشار وارده از روی پاها و زانوهای آنها برداشته شود.

این وسیله می تواند فایده زیادی برای افرادیب که از درد زانو رنج می برند داشته باشد استفاده از این وسیله اغلب در شهرها و یا تعدادی از روستاها به علت درگیری خیلی از افراد به علت کهولت سن و یا درد ناشی از پا و زانو فراگیر شده و روز به روز در حال افزایش است این وسیله می تواند کمک کننده خوبی برای این افراد باشد.

توالت فرنگی را چگونه نصب کنیم

قیمت توالت فرنگی چقدر است؟

معمولاً در بازار قیمت ها بر اساس برندهای مختلف و امکاناتی که دارند و یا اینکه جنس و متریال استفاده شده از چه جنسی باشد و در ادامه سطح سیقلی و شکل ظاهری تماماً در قیمت تمام شده موثر است قیمت ها بر اساس اتحادیه این صنف مشخص شده است ولی در اندازه و سایز و خروجی کوچک و بزرگ نیز قیمت ها متغیر خواهد بود و گاهاً با هم فرق دارد.

 

مطالعه کنید
شماره تلفن بهترین شرکت تخلیه چاه در زنجان را از کجا بگیریم؟ ارزانترین قیمت چاه بازکن کیست؟

علت لقی توالت فرنگی چیست؟

گاهی اوقات توالت فرنگی که نصب کرده ایم وقتی می خواهیم از آن استفاده کنیم و بر روی آن می نشینیم صدایی از آن بلند می شود و در جای خود لق می زند این لق زدن ها به علت این است توالت فرنگی به خوبی سر جای خود قرار نگرفته است و تراز نشده است و شاید بوی گیری که نصب کردیم خوب جا نرفته است.

توالت فرنگی را از سطح زمین بلند کرده و پایه ها هم سطح زمین نیستند و به طرفین متمایل می شوند برای این که این لقی را بر طرف نماییم باید حتماً از تراز استفاده نماییم و دقت در اتصال پایه به زمین نیز می تواند در ثبات و محکمی و لق نزدن توالت تاثیر داشته باشد.

توالت فرنگی را چگونه نصب کنیم

انواع توالت فرنگی 

توالت فرنگی ها معمولاً انواع مختلف دارند و در سایز ها و مدل های متفاوتی به فروش می رسند افراد بسته به نیاز خود یکی از این مدل ها که متناسب با جای نصب و یا شرایط خاص خودشان می باشد را انتخاب می کنند.

توالت های فرنگی معمولاً یا به صورت یک تکه هستند و یا دو تکه و تفاوت این دو نوع در جدا بودن مخزن آنهاست معمولاً مخزن توالت های دو تکه جدا و بر روی توالت ها سوار می شود بعضی از توالت فرنگی ها دیواری و بعضی ها بر روی زمین نصب است که خروجی هر کدام با دیگری فرق می کند و در مدل دیواری خروجی نیز درون دیوار قرار دارد.

تعدادی از افراد نیز به علت اینکه جای نصب توالت فرنگی را ندارند و یا توان مالی خرید آن را ندارند از توالت فرنگی پلاستیکی و سیار استفاده می کنند که مقرون به صرفه و ارزان است بعضی ها هم به علت مکان استیجاری نصب توالت فرنگی مقرون به صرفه نیست و از توالت فرنگی سیار استفاده می نمایند.

در پایان این مقاله لازم است در خصوص آموزشی ذکر مسائل ایمنی و جابجایی سنگ توالت فرنگی به علت سنگینی این وسیله و هم به علت شکنندگی آن به خاطر این که از جنس سرامیک چینی ساخته شده رعایت کامل گردد. برای درخواست نصب توالت فرنگی خود با ما در تماس باشید. شرکت لوله بازکنی در زنجان به صورت شبانه روزی آماده همکاری در خصوص نصب توالت فرنگی در منزل شما می باشد.

 

مطالعه کنید
چگونگی رفع نم حمام | چگونه رفع نم و رطوبت حمام و توالت را بدون تخریب انجام دهیم ؟

 

 

 

 

 

 

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ و کندن چاه فاضلاب در زنجان چقدر هزینه دارد؟

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *