قیمت پمپ آب خانگی و هزینه نصب آن و طریقه نصب آن چگونه است؟ هزینه اجرت نصب

قیمت پمپ آب خانگی و هزینه نصب آن و طریقه نصب آن چگونه است؟ هزینه اجرت نصب

قیمت پمپ آب خانگی و هزینه نصب آن و طریقه نصب آن چگونه است؟ هزینه اجرت نصب . قیمت پمپ آب خانگی و طریقه نصب آن را در این مقاله به صورت خلاصه شرح خواهیم داد و خواهیم گفت بهترین پمپ آب خانگی چه نوع پمپ آبی هستند و طریقه نصب آن و چگونگی استفاده و این که چه زمانی به تعمیرات نیاز دارند.

راه های درست استفاده کردن از این پمپ ها و چه کنیم که پمپ آب منزلمان دیرتر خراب شود و آیا می توان با هزینه کم پمپ ایده ال و خوبی خرید و برای ساختمان های چند طبقه چه پمپی مناسب است و می توان از آن استفاده نمود.

اصولاً در جوامع امروزی به علت ازدیاد جمعیت و ساختمان ها رو به طبقاتی و آپارتمانی شدن رفته است و به همین علت فشار آب شهری کمتر با واحدهای ساختمان که در طبقات بالاتر ساخته شده اند می رسد و به همین دلیل امروزه استفاده از پمپ آب خانگی رو به رشد و فراگیر شدن می باشد.

در شرکت های تولید کننده پمپ آب این امکان فراهم است که با تولید انواع پمپ های آب به سود آوری خوبی برسند و پمپ های آب را با تنوع و قدرت های متفاوت تولید نمایند.

برای خرید پمپ آب خانگی یکی از مولفه های آن قیمت پمپ می باشد قیمت ها بر اساس حجم خروجی آبی که پمپ می تواند پمپاژ نماید متفاوت است. قدرت این پمپ ها را در اصطلاح بر اساس اسب بخار سنجیده می شوند.

مثلاً برای یک ساختمان با طبقات و متراژ کم و تک واحد و در حد دو طبقه از پمپ آب یک اسب استفاده می شود و برای آن کفایت می کند و جوابگوی فشار آب آن ساختمان می باشد.

اگر می خواهید پمپ آب خود را نصب نمایید به شما توصیه می شود این کار را به متخصص این کار که معمولاً شرکت های لوله بازکنی و یا تخلیه جاه این قبیل کارها را انجام می دهند به آنها بسپارید.

قیمت پمپ آب خانگی و طرقه نصب آن

برای ساختمان های چهار طبقه از چه پمپ آبی استفاده کنیم؟

معمولاً برای خرید هر وسیله ای در ابتدا باید اطلاعات اولیه لازم در خصوص خرید آن وسیله را داشته باشیم در رابطه با خرید پمپ آب خانگی نیز باید حداقل اطلاعات و هر آنچه که لازمه این خرید است را مورد بررسی قرار دهیم.

به عنوان مثال برای یک ساختمان با چهار طبقه و تک واحد می بایست پمپ آبی خریداری نمود که بر اساس پیش نیاز آن ساختمان یعنی پمپ آبی خرید گردد که هم قدرت لازم برای پمپاز آب به آخرین طبقه و یا پشت بام را داشته باشد.

پمپ آبی نخریم که بیش از حد قدرت داشته و باعث از گسستن لوله ها گردد و هم هزینه های اضافی از قبیل مصرف بیش از حد برق به ما تحمیل نماید.برای چنین ساختمانی معمولاً از پمپ آب دو اسب استفاده می شود.

قبلاً پمپ آب های خارجی در اولویت مصرف کنندگان بود مثلاً پمپ آب ایتالیایی و پنتاکس از گزینه های اول افراد در خرید بود.

ولی کم کم و با گذشت زمان شرکت های ایرانی تولیدکننده این گونه پمپ ها توانسته اند جایگاه ویژه ای برای خود دست و پا کنند و با رقابت بین پمپ های خارجی بازار خود را بدست آورند.

برای خرید پمپ آب خانگی حتماً قیمت ها را با هم مقایسه کنید و از بین برندهای معروف داخل کشور کمترین قیمت را انتخاب و خرید نماید خاطر نشان می کنم در کنار پمپ آبی که می خواهید نصب کنید حتماً از مخزن آب نیز استفاده نمایید.

به این صورت که پمپ را مستقیم به آب شهری وصل نکنید بلکه آن را به مخزنی که به آب شهری وصل است.

مثلاً بر اساس متراژ و طبقات ساختمان که مخزن ۱۰۰۰ لیتری یا ۲۰۰۰ لیتری تهیه نموده و از مخزن پمپ مکش داشته باشد که به پمپ آب فشار نیاید.

در کنار مخزن بزرگ آب معمولاً از مخزن کوچک مثلاً ۶۰ لیتری و یا ۱۲۰ لیتری نیز که به مخزن تحت فشار نیز معروف است.

برای اینکه به پمپ آب فشار نیاید و زود به زود پمپ استارت نکند و نسوزد این مخزن تحت فشار حتماً باید نصب کرد.

پمپ آب مناسب طبقات و قیمت آن

هزینه و اجرت نصب پمپ آب خانگی چقدر است؟

هزینه و اجرت نصب پمپ آب خانگی برای سال ۱۴۰۱ بدون کنده کاری و در حد لوله کشی در حدود سه تا چهار متر حدوداً یک میلیون تومان برای یک ساختمان آب می خورد و مالک باید این مبلغ را بپردازد.

این مبلغ به علت نوسانات اقتصادی و تورم ماهیانه و سالانه می تواند جا به جا شود و بیشتر نیز گردد.

ولی بیس اولیه همان مبلغی است که توسط کارشناسان مجرب در شرکت های نصاب و یا شرکت های لوله بازکنی های معتبر در زنجان و معروف نصب و مبلغ آن اخذ می گردد.

ما باید حتماً این موضوع را به خاطر داشته باشیم که از شرکت های معتبر تاسیساتی و یا لوله بازکنی های معروف مثل شرکت های لوله بازکنی با سابقه در زنجان که دارای سایت معتبر و شماره تلفن و جای ثابت دارند برای نصب استفاده نماییم.

آیا نصب پمپ آب خانگی منع قانونی دارد؟

اگر پمپ آبی که برای افزایش فشار آب نصب می کنیم مستقیم به آب شهری وصل شود منع قانونی دارد.

اگر به رویت شرکت آب و فاضلاب برسد بر اساس قانون حتماً جریمه سنگینی اهالی آن ساختمان خواهند شد و بر همین اساس این پمپ ها را باید بدون انصال مستقیم و از طریق نصب مخزن و وصل کردن پمپ آب به مخزن این کار انجام گردد.

نصب پمپ آب خانگی و قیمت آن

معایب نصب پمپ آب خانگی بدون مخزن

از معایب نصب پمپ آب بدون مخزن، فشار بیش از حد به پمپ به علت فشار کم و یا وجود هوا در لوله ها می توان نام برد.

وجود مخزن های بزرگ ۱۰۰۰ لیتری و یا ۲۰۰۰ لیتری در کنار پمپ و وصل شدن این پمپ ها به مخازن آب مورد نیاز با حجم مناسب و کمی که خود مخزن به پمپ برای فرستادن آب به طبقات می کند می تواند کمک کننده بزرگی باشد.

بودن مخزن کوچک و تحت فشار ۶۰ لیتری یا ۱۲۰ لیتری نیز در بهبود شرایط و کمتر استارت کردن پمپ نقش بسزایی می تواند داشته باشد..

پس نصب مخزن آب در کنار پمپ یکی از ضروریات لازم در ساختمان می باشد. در ادامه اگر نیاز به نصب و یا تعمیر پمپ منزل خود داشتید می توانید از طریق تلفن مشخص شده در سایت ما مراجعه و با تماس با کارشناسان ما نسبت به نصب یا تعمیر پمپ منزل خود اقدام کنید.

مطالعه کنید
حفاری چاه فاضلاب در زنجان چگونه انجام می شود؟ و عمق چاه های فاضلاب استاندارد چقدر باید باشد؟

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ و کندن چاه فاضلاب در زنجان چقدر هزینه دارد؟

چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می گیرد؟ چاه کن در زنجان چقدر دستمزد می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *